Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500521
69 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
Parametry
Autor
Lenka Harantová
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
154
Rok vydání
2014
Příbuzné zboží
Zednáři, Masaryk, katolíci - Veronika Řeháková, Jan Sušer, Ctirad Pospíšil - e-kniha
199 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Smlouva s ďáblem - Elizabeth O'Roark - e-kniha
319 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Astrologický kalendář do roku 2020 - Antonín Hrbek - e-kniha
254 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Smysl vraždy - Jane Isaacová - e-kniha
279 Kč
od Knihydobrovsky.cz