Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500521
69 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
Parametry
Autor
Lenka Harantová
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
154
Rok vydání
2014
Příbuzné zboží
Kitty a první noční dobrodružství - Paula Harrisonová, Jenny Lovlieová - e-kniha
169 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Příběhová kuchařka bez lepku - Petra Jeníčková, Kateřina Knížková - e-kniha
129 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Sonnyho střípky - Petr Stuchlík e-kniha
89 Kč
od Kosmas.cz
Srpny - Jakub Stanjura - e-kniha
229 Kč
od Knihydobrovsky.cz