Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500521
69 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
Parametry
Autor
Lenka Harantová
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
154
Rok vydání
2014
Příbuzné zboží
Příspěvky k dějinám francouzské filozofie společnosti - Ivana Holzbachová - e-kniha
85 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Energia lásky našla ku mne cestu Natália Szunyogová e-kniha
89 Kč
Zásadní změna - Michael Atamanov - e-kniha
219 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání - Petr Valouch - e-kniha
169 Kč
od Knihydobrovsky.cz