Popis produktu
<p>Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.</p><p>Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.</p>