Popis produktu
Vázání Fritschi Vipec EVO 12 - black Lyžařské túry nové dimenze: bezkonkurenční technologie bočního předního uvolnění. Snadné nastupování a praktické využití všech funkcí poskytují jistotu zejména v náročném terénu. Okamžité uvolnění založené na přednastavených hodnotách a zamezení nechtěných uvolnění dlouhou dynamickou dráhou pomáhají snížit zranění na minimum. Při sjezdovém lyžování se vyšší síly přenášejí do patek. Vipec Evo je vybaveno pevnou patou, stejně jako alpské vázání. Díky tomu umožňuje mnohem dynamičtější a bezpečnější styl sjezdového lyžování. Správná kombinace lehkých high-tech syntetických materiálů a vysoce kvalitních kovových slitin poskytuje vynikající stabilitu při nízké hmotnosti (pouze 500 g / jednotka). SWISS MADE – od konceptu k produktu Devadesát devět procent komponentů je vyrobeno ve Švýcarsku a sestaveno do vysoce kvalitních produktů v Reichenbachu. Rozsah DIN: 5 - 12 Šířka brzd: 90mm, 100mm, 110mm Hmotnost: 1.260g / pár (včetně brzd) | 630g / ks Výška vázání: 24mm Rozsah stupňů: 2°, 9° a 13° Elasticita (špička): 13mm Cena je uvedena za pár / 2ks vázání. Každý gram se při výstupu počítá a proto je Vipec vyrobený z moderních polymerů ve Švýcarsku, které jsou lehčí jak kovové díly a zároveň mají vyšší pevnost a životnost. Nízká hmotnost je u skialpového vázání velmi důležitá, ale Fritschi ji nikdy nenadřazuje nad bezpečnost, spolehlivost a jízdní vlastnosti. Vipec vypne i v průběhu výstupu při pádu nebo v lavině Jedině vázání Fritschi má bezpečnostní funkce při módu výstupu. Vázání vypínají i po zablokování špičky při výstupu, což oceníte: když se dostanete do laviny v průběhu výstupu když uklouznete na strmém a tvrdém svahu při krátkých sjezdech na pásech například při hřebenové túře Komfortní ovládání hůlkou V průběhu výstupu a přepnutí na sjezd freeridové vázání Vipec můžete ovládat jen hůlkou bez toho, abyste se museli ohýbat - o to víc si váš den v horách příjemně užijete. Brzda se zablokuje automaticky po přepnutí do chůze. Jednoduché zapnutí ve strmém svahu Vipec “nakopnete” i naslepo protože má: dorazy zespodu dorazy ze stran doraz na špičku lyžáku citlivý spouštěč Díky tomu je špička vašeho lyžáku přesně naváděna - umístěná mezi hroty a citlivý spouštěč a už při malém tlaku uvolní hroty, které přesně zapadnou do insertů v lyžáku. Lehčí a pevnější polymery, na které se můžete spolehnout odolné vůči teplotám pod -65 °C jsou pružnější než ocel, proto se neohnou ani nezlomí, ale při nárazu zapruží polymery používá Fritschi už víc jak 30 let a neustále je inovuje Aby vám firma Fritschi mohla garantovat spolehlivost a dlouhou životnost všech skialpových a freeridových vázání, jsou vázání vyvinuté ve vlastním vývojovém centru, které sídli v Bernských alpách. Zde vývojáři Fritschi testují vlastnosti v drsných podmínkách čtyřtisícových vrcholů během celého roku. Bezúdržbové vázání bez utemovanéhu sněhu Freeridové vázání Vipec navržené tak, aby se do něho nedostal sníh, který by se mohl utlačit a přeměnit v led. Proto vázání funguje spolehlivě v jakémkoliv sněhu a teplotě. Nastavitelné piny na jakýkoli lyžák Lyžáky nemají normu a proto je šířka špiček jiná u různých modelů a výrobců. Vipec má jeden pin nastavitelný a proto čelisti nastavíte na jakoukoli šířku lyžáku. Nemusíte mít strach až budete měnit lyžáky za nové - hroty na Vipecu nastavíte přesně i na tyto nové. S nastavením vázání na jinou délku skeletu také nebudete mít problém, patu vázání posunete až o 25 mm. Převrtáte na jakékoli lyže Vipec má jednoduše vyměnitelnou brzdu a díky tomu vázání navrtáte na jakékoliv lyže s rozdílnou šířkou než na jakou jste původně lyže kupovali. Nastavitelné stoupací železa, které nasadíte bez vypnutí lyžáky Stoupací železa - “harscheizny” na vázání Vipec vám zjednoduší výstup: nasadíte je bez toho abyste se vypínali z vázání, což oceníte na zledovatělém svahu, kde jsou mačky na vázání potřeba mačky jsou jednoduše nastavitelné podle výšky podpatěnky, tak abyste zabírali i ve třetí nejvyšší poloze - to vám jiné vázání neumožní jako doplněk můžete použít ocelové bezpečnostní lanko a jednoduše brzdy demontovat