Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Úvod do podnikové ekonomiky

Úvod do podnikové ekonomiky

Výrobce Grada
EAN 9788027120345
ISBN 978-80-271-2034-5
od 120 Kč

Nabídky

Grada.cz
1 varianta
Kniha: Úvod do podnikové ekonomiky od Martinovičová Dana
skladem
299 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Úvod do podnikové ekonomiky - Miloš Konečný
do 3 dnů
120 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Konečný Miloš, Jan Vavřina
skladem
149 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Úvod do podnikové ekonomiky
skladem
127 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Úvod do podnikové ekonomiky. 2., aktualizované vydání - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina
skladem
134 Kč

Popis produktu

<p>Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření. V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií. Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém. Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů. Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.</p>

Parametry

Počet stran 224
Rok vydání 2019
Vazba vázaná
Žánr Odborná