Popis produktu
eBook: Stanovte si správné cíle a plány, které splníte Co můžeme dělat, abychom dokázali realizovat každý den své plány? Jak se můžeme naučit své plány nevzdávat? Co a koho k tomu potřebujeme? Tyto otázky vedly bývalého mistra světa v boxu k tomu, aby společně s Tatjanou Kiel vytvořili metodu, která nám pomáhá překonávat výzvy každodenního života. „Síla vůle je podle mých zkušeností klíčovou schopností, díky které můžeme úspěšně proměnit cíle ve skutečnost.“ O tom je Vladimir Kličko ještě více přesvědčený od té doby, kdy odstartoval svou druhou profesní kariéru jako podnikatel. Život je pro něj dlouhým řetězcem jednotlivých výzev – soukromých i pracovních. „Až příliš často plníme cíle někoho jiného nebo cíle, které už se k nám nehodí. A i když jsme si stanovili ten správný cíl, jeho realizace skoro vždycky pokulhává.“ Metodou F.A.C.E. své plány a cíle splníme. Co je F.A.C.E. the Challenge? F.A.C.E. the Challenge je metoda, pomocí které se lze naučit a trénovat vůli. Je koncepčně založena na čtyřech principech: Focus (soustředění), Agility (agilita), Coordination (koordinace) a Endurance (vytrvalost), které se získávají jak mentálně, tak fyzicky. Metoda je tedy založena na dualitě Brain & Power, což je synergie, kterou Wladimir Kličko úspěšně využil během své aktivní sportovní kariéry. Odkud pochází výzva F.A.C.E.? „V době, kdy jsem byl profesionálním sportovcem, jsem zakládal iniciativy, firmy a od té doby jsem se věnoval výzkumu a tréninku. Při udržování neustálého dialogu se svými partnery jsem zjistil, že manažeři často mohou mít schopnost identifikovat své výzvy, nicméně často váhají s jejich řešením. To mě inspirovalo k systematické analýze mého přístupu k výzvám jako závodního sportovce a jeho přenesení do podnikání a každodenního života. Nyní bych se rád podělil o své výsledky pomocí této inovativní, nové metody: F.A.C.E. the Challenge.“ — Dr. Vladimir Kličko „Právě se nacházíme uprostřed procesu transformace a díky metodě F. A. C. E. jsme našli ten správný způsob, jak tento proces řešit. Potřebovali jsme k těmto změnám přistupovat jinak a challenge management se naprosto shoduje s mou osobní filozofií – obchodní růst nemůže existovat bez osobního růstu.“ — Hagen Rickmann, Telekom Deutschland, ředitel oddělení pro firemní zákazníky