Popis produktu
eBook: Manažeři a vedoucí týmů v knize naleznou praktické návody, jak postupovat při sestavování a vedení týmů a podpoře týmové spolupráce. Uznávaný lektor a poradce věnuje pozornost i osobnostem a působení lídrů týmů a společností a předpokladům, jež musí lídr splňovat, aby byl úspěšný. A protože jedním z klíčových aspektů rozhodujících o tom, zda lidé budou spolupracovat, je způsob, jakým jsou za svou práci pro firmy a instituce hodnoceni, obsahuje knížka i stručný přehled této tématiky, včetně návodů pro zadávání úkolů a vedení hodnotících rozhovorů. Kniha vychází ze zkušeností autora s podporu spolupráce ve firmách, institucích a týmech, ale i v rodinách a obcích. Výklad je podporován množstvím příkladů a obrázků. Dozvíte se: - co způsobuje spolupráci a jak pro spolupráci vytvářet podmínky; - jak najít styl řízení týmu, který je optimální vzhledem ke konkrétním podmínkám; - co by měli členové týmů sdílet a v čem by se měli lišit; - jaký je vztah hodnocení a odměňování; - jak vést hodnotící rozhovor a jakou by měl mít formu, obsah, dynamiku.