Domů Filmy, knihy, hry Knihy Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe, 2. vydání - Jiří Fotr

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe, 2. vydání - Jiří Fotr

Výrobce Grada
EAN 9788027124992
ISBN 978-80-271-2499--2
od 476 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe, 2. vydání - Jiří Fotr
skladem
476 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík
info v obchodu
581 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Tvorba strategie a strategické plánování od Fotr Jiří
info v obchodu
649 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe - Fotr Jiří
do 3 dnů
649 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.</p> <p> Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.</p> <p> Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy.</p> <p> Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence.</p> <p> Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.</p>

Parametry

Autor Jiří Fotr
Jazyk Česky
Počet stran 416
Rok vydání 2020
Vazba vázaná