Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Strategie úspěšného podniku

Strategie úspěšného podniku

Výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
EAN 9788074005725
ISBN 9788074005725
od 690 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Strategie úspěšného podniku
skladem
690 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček - 17x25 cm
skladem
690 Kč

Popis produktu

Symbióza kreativity a disciplíny. Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit. Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.