Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Strategie B2B digitálního marketingu

Strategie B2B digitálního marketingu

EAN 9788075087133
ISBN 9788075087133
od 399 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Strategie B2B digitálního marketingu
skladem
484 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Strategie B2B digitálního marketingu. Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy - Simon Hall
skladem
531 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
skladem
528 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall
do 3 dnů
399 Kč

Popis produktu

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

Parametry

Autor Simon Hall
Počet stran 368
Překlad Martin Bednarski
Rok vydání 2022
Vazba brožovaná
Žánr Naučná