Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Strategický marketing

Strategický marketing

Výrobce Grada
EAN 9788027137220
ISBN 9788027137220
od 434 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Strategický marketing
skladem
509 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Strategický marketing - Strategie a trendy, 3. vydání - Dagmar Jakubíková
skladem
434 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Strategický marketing od Jakubíková Dagmar
skladem
599 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
skladem
539 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
skladem
536 Kč

Popis produktu

<p>Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.</p>

Parametry

Počet stran 432
Rok vydání 2023
Vazba brožovaná
Žánr Odborná