Školní zralost

EAN 9788026617518
ISBN 9788026617518
od 199 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
2 varianty
Školní zralost. Co by mělo umět dítě před vstupem do školy - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová e-kniha
skladem
199 Kč
Školní zralost. Co by mělo umět dítě před vstupem do školy - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
skladem
242 Kč
Albatrosmedia.cz
1 varianta
Školní zralost | Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
skladem
215 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Školní zralost
skladem
221 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Školní zralost - Co by mělo umět dítě před vstupem do školy - Jiřina Bednářová
do 3 dnů
212 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - 21x30 cm
skladem
269 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
skladem
241 Kč

Popis produktu

Co by mělo umět dítě před vstupem do školy. Popis knihy Školní zralost: Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: vizuomotorika, grafomotorika řeč sluchové vnímání zrakové vnímání vnímání prostoru vnímání času základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy

Parametry

Ilustrace Richard Šmarda
Obor Výchova a pedagogika
Vazba brožovaná