Popis produktu
<p>Základem jakékoliv pedagogiky je otázka, jak se mohu naučit porozumět člověku a jeho vývoji během školní docházky. Pokládání si této otázky není překvapivě vůbec samozřejmé.</p><p>Nejsou snad děti těmi bytostmi, se kterými a pro které máme pracovat? Není tedy nezbytné vědět, jak se vyvíjejí, znát zákonitosti jejich vývoje, jak jsou osmileté děti odlišné od desetiletých nebo čtrnáctiletých? Cožpak nejsou tyto znalosti zásadní? Není snad důležité vědět, jaké výzvy a podněty vyžadují a jakou potřebují pomoc v každé věkové fázi?</p><p>Tuto knihu autor napsal s myšlenkou na všechny, kterým není jedno, jakou školu jejich děti navštěvují, původně ale především na ty rodiče, kteří se rozhodli zapsat své děti na waldorfskou školu nebo kteří o tom uvažují. Je ale určena komukoliv, koho zajímá, co vlastně školství dle Rudolfa Steinera je. Doufám a věřím, že tato kniha bude zajímavá pro všechny a že si v ní každý najde něco, co ho zaujme a osloví, i když třeba waldorfská škola nebude volbou pro jeho děti.</p><p>Godi Keller má za sebou třicetiletou zkušenost coby waldorfský učitel a také coby docent na universitě Rudolfa Steinera v Oslo. V současné době vede pedagogické kurzy v Norsku, Slovinsku, Lotyšsku, Maďarsku, Švédsku, Česku a na Islandu a působí v norském státním rozhlase. Byl u zrodu evropské asociace rodičů waldorfských škol. Zabývá především výchovou v době dospívání, těžce vzdělavatelnými dětmi, otázkou autority a rolí rodičů ve škole.</p><p>Vedle toho všeho je také spisovatelem a skvělým vypravěčem.</p>