Domů Filmy, knihy, hry Knihy Sestavte dobrý marketingový plán

Sestavte dobrý marketingový plán

Výrobce Lingea
EAN 9788075086242
ISBN 9788075086242
od 99 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
skladem
196 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Sestavte dobrý marketingový plán
info v obchodu
245 Kč
Knihydobrovsky.cz
2 varianty
Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
info v obchodu
268 Kč
Sestavte dobrý marketingový plán (Defekt) - John Westwood
info v obchodu
99 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Sestavte dobrý marketingový plán. Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů - Michael Armstrong
skladem
269 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John
do 3 dnů
299 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.</p> <p> Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu.</p> <p> Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu.</p> <p> Příručku lze užít mnoha způsoby:</p> <ul> <li> k přípravě jednotlivých marketingových plánů;</li> <li> jako průvodce pro individuální studium;</li> <li> jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.</li> </ul> <p> Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.</p>

Parametry

Počet stran 176
Překlad Tomáš Piňos
Rok vydání 2020
Vazba brožovaná
Žánr Naučná