Popis produktu
<p></p><p style="text-align:justify;"> Známá pravda „Pokud chcete vést ostatní, tak se nejdříve musíte naučit vést sám sebe." (Adair, 2009) vyjadřuje podstatu toho, že sebeřízení je základem jakékoliv manažerské nebo lídrovské činnosti.<br /> Publikace Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství reaguje na současnou situaci ve školství, kdy si ředitelé volí své další pracovní směřování. Autorky v ní představují nástroje rozhodování, které mohou ředitelé využít při volbě své cesty.<br /> Text je kombinací teoretických východisek a reflexe současné praxe a skládá se ze tří kapitol: Sebepoznání; Práce s časem a Problematika stresu a syndromu vyhoření.<br /> První kapitola je zaměřená na vysvětlení významu sebepoznání pro efektivní práci ředitele školy, druhá je pak zamyšlením nad základní otázkou, co je čas a jak ho využít ve prospěch plnění dlouhodobých a krátkodobých cílů ředitelů škol. Třetí kapitola se věnuje zejména problematice syndromu vyhoření v návaznosti na vliv stresu.</p>