Domů Filmy, knihy, hry Knihy Rozvoj zrakového vnímání

Rozvoj zrakového vnímání

EAN 9788026618188
ISBN 9788026618188
od 159 Kč

Nabídky

Albatrosmedia.cz
2 varianty
Rozvoj zrakového vnímání | Jiřina Bednářová
skladem
159 Kč
Rozvoj zrakového vnímání | Jiřina Bednářová
skladem
183 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
skladem
205 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Rozvoj zrakového vnímání. Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl, od 3 do 5 let - Jiřina Bednářová
skladem
179 Kč
Rozvoj zrakového vnímání. Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl, od 3 do 5 let - Jiřina Bednářová
skladem
206 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Rozvoj zrakového vnímání (3-5 let) - Jiřina Bednářová - 21x30 cm
skladem
199 Kč
Knihcentrum.cz
2 varianty
Rozvoj zrakového vnímání (1)
skladem
188 Kč
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl)
skladem
163 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Rozvoj zrakového vnímání 1. díl pro děti od 3 do 5 let - Jak krtek Barbora uviděl svět, 6. vydání - Jiřina Bednářová
do 3 dnů
179 Kč

Popis produktu

Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl, od 3 do 5 let. Publikace obsahuje cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, která napomohou rozvinout: - rozlišování a pojmenování barev - orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí - schopnost rozlišit detaily - vedení očních pohybů zleva doprava - zapamatování si zrakově vnímaných objektů metodický návod pro dospělé, který: - doporučuje zásady pro práci s dítětem - pomáhá překonávat obtíže Zaujala vás titulní ilustrace nebo snad poněkud neobvyklé jméno krtka v názvu knihy? Prolistujte ji a uvidíte spoustu zajímavých nápadů a pěkných ilustrací, které jistě přilákají malého předškoláka. Až budete s dítkem číst příběh krtka a jeho dětských kamarádů, dovíte se také mimo jiné, proč se krtek jmenuje Barbora. Autorka knihy, speciální pedagožka známá svými předchozími publikacemi podporujícími přípravu na psaní a počítání, se tentokrát zaměřila na rozvoj zrakového vnímání. Vy máte nyní před sebou první díl, určený tří- až pětiletým dětem. Máte-li však dítko šestileté, nemusíte čekat na další díl, můžete s tímto dílem před nástupem do školy klidně pracovat. Jak zjistíte, kniha obsahuje nejen příběh a z něho vyplývající úkoly ve formě obrázků, ale také instrukce pro dospělého „spolupracovníka“ dítěte. Při zpracování publikace autorka vhodně uplatnila pedagogické principy. Postupuje od jednoduchého ke složitému, respektuje věk dětí, uplatňuje zásadu názornosti. Práce s knihou podporuje rozvoj zrakového vnímání – rozlišování odlišných i podobných obrázků a tvarů, cvičí zaměření pozornosti, motivuje dítě k práci. To vše bude ve škole potřebovat nejen při čtení, ale také při psaní, počítání a plnění všech dalších školních povinností. Jako logopedka nemohu opomenout ani přínos pro rozvoj komunikace. Dítko se soustředí na příběh, který mu čtete, učí se pozorně naslouchat a podle slovní instrukce správně plnit úkoly, rozvíjí se tak jeho myšlení. Významné pro dítě jsou i pracovní návyky a také vytváření vztahů k okolí. Učí se orientovat ve vztahu k přírodě, zvířatům, zjišťuje, jak se chovat k ostatním dětem i dospělým. Sami uznáte, že právě to je pro život dosti důležité. Navíc se potěšíte půvabnými ilustracemi, srozumitelnými dítěti daného věku, které ve shodě s autorčiným záměrem budou dítě i vás učit pozorně se dívat na svět. Přeji vám hodně radosti při zábavné a smysluplné hře s dítětem. PhDr. Alena Šafrová externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

Parametry

Autor Jiřina Bednářová
Obor Výchova a pedagogika