Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
Knihy
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Výrobce
VeRBuM
EAN
9788087500941
ISBN
9788087500941
od 319 Kč
Nabídky
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
skladem
319 Kč
Do obchodu
1 varianta
Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2. vydání - Pavel Horňák
skladem
331 Kč
Do obchodu
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
info v obchodu
357 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Parametry
Autor
Pavel Horňák
Počet stran
400
Rok vydání
2018
Vazba
vázaná
Žánr
Odborná
Příbuzné zboží
Píšťalkou mě zavoláš Lucia Grejtáková
270 Kč
od 2 obchodů
Cukr, káva, limonáda Šárka Zmátlíková
207 Kč
od 2 obchodů
Captivated by You
306 Kč
od Knihcentrum.cz
Země upírů 5 - Exil - E. E. Knight
265 Kč
od Dobre-knihy.cz