Domů Filmy, knihy, hry Knihy Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák

Výrobce VeRBuM
EAN 9788087500941
ISBN 9788087500941
od 319 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
skladem
319 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2. vydání - Pavel Horňák
skladem
331 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
info v obchodu
357 Kč

Popis produktu

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Parametry

Autor Pavel Horňák
Počet stran 400
Rok vydání 2018
Vazba vázaná
Žánr Odborná