Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
Knihy
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Výrobce
VeRBuM
EAN
9788087500941
ISBN
9788087500941
od 319 Kč
Nabídky
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
skladem
319 Kč
Do obchodu
1 varianta
Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2. vydání - Pavel Horňák
skladem
331 Kč
Do obchodu
1 varianta
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
info v obchodu
357 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Parametry
Autor
Pavel Horňák
Počet stran
400
Rok vydání
2018
Vazba
vázaná
Žánr
Odborná
Příbuzné zboží
Dějiny a současnost 7/2023. Užitek, krása a symbolická řeč květin ve středověku a raném novověku
87 Kč
od Kosmas.cz
Pokémon Batůžek mini chlupatý - Jigglypuff
1 599 Kč
od Dobre-knihy.cz
Matka světla
249 Kč
od 5 obchodů
Chrám Větrů
373 Kč
od 4 obchodů