Domů Filmy, knihy, hry E-book elektronické knihy Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání - Jozef Ftorek e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání - Jozef Ftorek e-kniha

Dostupnost skladem
Výrobce GRADA Publishing
253 Kč
Do obchodu
Kosmas.cz

Popis produktu

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...

Parametry

Autor Jozef Ftorek
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 224
Rok vydání 2012