Psychologie reklamy

EAN 9788027136544
ISBN 978-80-271-3654-4
od 390 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
3 varianty
Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha
skladem
390 Kč
Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová e-kniha
skladem
467 Kč
Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová
skladem
494 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Psychologie reklamy, 5. vydání - Jitka Vysekalová
do 3 dnů
460 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Psychologie reklamy od Vysekalová Jitka
skladem
549 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Psychologie reklamy
skladem
467 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
skladem
491 Kč

Popis produktu

<p>* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.</p>

Parametry

Autor Jitka Vysekalová
Vazba vázaná
Žánr Odborná