Popis produktu
<p>Tato kniha nabízí kontexty a metody práce s klienty dlouhodobě opakovaně volajícími na linky krizové pomoci; přináší odpověď na otázky, kdo jsou a zda vůbec mohou mezi klienty patřit.<br /> Pozice dlouhodobě opakovaně volajících je nezáviděníhodná. Často nepřinášejí žádné jasné ohraničené téma, žádnou překážku ani nic jiného hmatatelného, co je možné překonat anebo alespoň přečkat. Navzdory tomu jsou velmi naléhaví.<br /> První část se věnuje tématu krize, latentní krize, vývoji krizových pracovišť v České republice i péči o pracovníky, kteří s dlouhodobě opakovaně volajícími pracují.<br /> Druhá část publikace předkládá metodiku práce s dlouhodobě opakovaně volajícími, která je doplněna podrobnými kazuistickými studiemi a uvádí konkrétní příklady intervencí.<br /> Publikace vychází z více než patnáctileté zkušenosti přímé práce spojené s opakovanou supervizí i odbornou diskusí. Vedle praktické zkušenosti z českého prostředí zohledňuje také aktuální zahraniční trendy v oblasti péče o tuto skupinu klientů.<br /> Je určena pracovníkům linek krizové pomoci, studentům pomáhajících profesí a dalším zájemcům, svůj cíl nepochybně naplní i jako vodítko pro zřizovatele pracovišť linek krizové pomoci a úřady státní správy.</p>