Domů Filmy, knihy, hry Knihy Podstatě reklamy

Podstatě reklamy

Výrobce EUROKÓDEX, s.r.o.
EAN 9788089447855
ISBN 978-80-89447-85-5
od 409 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
O podstatě reklamy
info v obchodu
409 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
O podstatě reklamy - Jaroslav Světlík
skladem
433 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?</p> <p> Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.</p> <p> Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.</p>

Parametry

Autor Jaroslav Světlík
Jazyk Slovensky
Rok vydání 2012
Vazba vázaná