Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
GRADA Publishing
186 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem.
Parametry
Autor
Jörg Petzold
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
160
Rok vydání
2006
Příbuzné zboží
Vánoční lásky
229 Kč
od 4 obchodů
Upírske denníky 7 – V moci tieňov - L. J. Smith, Marína Gálisová - e-kniha
54 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Severné more - Katarína Vargová - e-kniha
258 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Porta 1993-1998 - Peter Stuchlík e-kniha
39 Kč
od Kosmas.cz