Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
GRADA Publishing
186 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem.
Parametry
Autor
Jörg Petzold
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
160
Rok vydání
2006
Příbuzné zboží
Mluvená mateřština - Václav Martinec - e-kniha
189 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Červené máky na Monte Cassinu Miloslav Jenšík
99 Kč
od 2 obchodů
Dvě Markéty - Nenávist a láska Jana Jindřicha Lucemburského - Jaroslava Černá - e-kniha
199 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Uvádění začínajících učitelů mateřských škol - Irena Borkovcová, Zora Syslová - e-kniha
385 Kč
od Knihydobrovsky.cz