Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
GRADA Publishing
186 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem.
Parametry
Autor
Jörg Petzold
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
160
Rok vydání
2006
Příbuzné zboží
V jabloňovém sadu - Susan Wiggsová - e-kniha
339 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Věčná devadesátá - Jana Patočková, Apolena Rychlíková, Michal Lehečka, Veronika Pehe - e-kniha
349 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Sex v autě - Sexy erotika - Sarah Skov - e-kniha
49 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Hurááá na prázdniny - Daniela Krolupperová - e-kniha
169 Kč
od Knihydobrovsky.cz