Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
GRADA Publishing
186 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem.
Parametry
Autor
Jörg Petzold
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
160
Rok vydání
2006
Příbuzné zboží
Ve stínu zločinu - Karel Kýr e-kniha
79 Kč
od Kosmas.cz
Hubert a přátelé - Dobrodružství u lesního jezera - Gaby Scholz - e-kniha
127 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Zjizvený Ital - Abby Greenová - e-kniha
69 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Jak se zbavit starostí a začít žít - Dale Carnegie - e-kniha
180 Kč
od Knihydobrovsky.cz