Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Jak získat zákazníka špičkovými službami - Ivan Nový, Jörg Petzold e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
GRADA Publishing
186 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem.
Parametry
Autor
Jörg Petzold
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
160
Rok vydání
2006
Příbuzné zboží
Klaun v kukuřičném poli - Adam Cesare - e-kniha
289 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Osmý život (pro Brilku) - Nino Haratischwiliová - e-kniha
449 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Fixní a snímatelná protetika - Tatjana Dostálová - e-kniha
620 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Věčný oheň, Jidi Majia – Život a dílo - Dariusz Tomasz Lebioda - e-kniha
100 Kč
od Knihydobrovsky.cz