Popis produktu
<p>Většina z nás používá při studiu zastaralé metody. Díky novým poznatkům psychologie a dalších věd přišel čas se jich zbavit.</p><p>Nejrozšířenější postupy, jako je podtrhávání v textu a jeho biflování, v nás sice vyvolávají dojem, že jsme si látku výborně osvojili, ale už po krátké době z ní umíme pouhý zlomek. Hlouběji a trvaleji si ji osvojíme díky postupům, které nejsou příliš intuitivní. Jde třeba o přerušované učení (při němž látku pozapomeneme a poté se ji pokoušíme vybavit), generování (snahu vyřešit úkol předtím, než se dozvíme řešení) nebo prokládané učení (při kterém se nesnažíme jedno téma dokonale zvládnout naráz, ale záměrně ho střídáme s jinými). Své rady autoři opírají o věrohodné vědecké studie a dokumentují je na pozoruhodných životních příbězích.</p><p>Přečtěte si Nauč se to!, patříte-li mezi:</p><p>studenty vysokých i středních škol a chcete být při učení produktivnější</p><p>učitele a rodiče, kterým záleží na trvalém osvojení probírané látky žáky a dětmi</p><p>všechny, kdo se celoživotně vzdělávají</p><p>lektory a manažery hledající cesty, jak kvalitně školit své klienty a kolegy</p><p>O autorech</p><p>Mark A. McDaniel působí jako profesor psychologie na Washington University v St. Louis. Dlouhodobě se zabývá využitím psychologických poznatků při vzdělávání.</p><p>Henry L. Roediger III je taktéž profesorem psychologie na Washington University. Mezinárodního uznání dosáhl především díky výzkumům paměti a falešných vzpomínek.</p><p>Peter C. Brown je publicista a spisovatel ze St. Paul v Minnesotě.</p>