Moderní retail marketing

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027113842
ISBN 978-80-271-1384-2
od 123 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Moderní retail marketing - Eva Jaderná
skladem
123 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Moderní retail marketing
info v obchodu
127 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová
info v obchodu
133 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Moderní retail marketing - Hana Wolfová, Eva Jaderná
skladem
134 Kč
Moderní retail marketing - Hana Wolfová, Eva Jaderná e-kniha
skladem
280 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Moderní retail marketing - Jaderná Eva, Wolfová Hana
do 3 dnů
149 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Moderní retail marketing od Jaderná Eva
info v obchodu
329 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.</p> <p> Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.</p> <p> Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.</p>

Parametry

Počet stran 240
Rok vydání 2021
Vazba vázaná
Žánr Odborná