Domů Filmy, knihy, hry Knihy Mezinárodní marketing informační technologie

Mezinárodní marketing informační technologie

Výrobce Wolters Kluwer
EAN 9788073576905
ISBN 978-80-7357-690-5
od 302 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Mezinárodní marketing a informační technologie
skladem
302 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
do 3 dnů
332 Kč

Popis produktu

<p>Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.</p><p> Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. </p>

Parametry

Autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Jazyk Česky
Počet stran 196
Rok vydání 2011
Vazba brožovaná