Mezinárodní marketing

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788074004414
ISBN 978-80-271-3006-1
od 119 Kč

Nabídky

Knihydobrovsky.cz
2 varianty
Mezinárodní marketing - Hana Machková
info v obchodu
268 Kč
Mezinárodní marketing (Defekt) - Hana Machková, Martin Machek
info v obchodu
119 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Mezinárodní marketing - Hana Machková
skladem
250 Kč
Kosmas.cz
4 varianty
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková e-kniha
skladem
254 Kč
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe - Hana Machková
skladem
269 Kč
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání - Hana Machková, Martin Machek
skladem
269 Kč
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání - Hana Machková, Martin Machek e-kniha
skladem
254 Kč
Grada.cz
1 varianta
Mezinárodní marketing, Machková Hana
info v obchodu
299 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Mezinárodní marketing
info v obchodu
390 Kč

Popis produktu

Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

Parametry

Žánr Odborná