Domů Filmy, knihy, hry Knihy Média meziválečné publicistice Martin Charvát,

Média meziválečné publicistice Martin Charvát,

Výrobce Metropolitní univerzita Praha
EAN 9788074761799
ISBN 9788074761799
od 187 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Martin Charvát
skladem
187 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák
info v obchodu
206 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Martin Charvát, Jan Jirák
skladem
207 Kč

Popis produktu

<p>Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.</p>

Parametry

Počet stran 180
Rok vydání 2020
Vazba brožovaná
Žánr Naučná