Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

EAN 9788027102068
ISBN 978-80-271-0206-8
od 134 Kč

Nabídky

Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
skladem
312 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketingový výzkum
skladem
152 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
skladem
134 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Marketingový výzkum od Tahal Radek
skladem
349 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.</p> <p> Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.</p> <p> Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.</p>

Parametry

Autor Radek Tahal
Jazyk Česky
Počet stran 264
Rok vydání 2017
Vazba vázaná