Domů Filmy, knihy, hry Knihy Marketingové postřehy

Marketingové postřehy

Výrobce RADIX s.r.o.
EAN 9788086031279
ISBN 80-86031-27-6
od 163 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketingové postřehy ze zahraničních cest
info v obchodu
163 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketingové postřehy - Čichovský
skladem
166 Kč

Popis produktu

<p>V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.</p>

Parametry

Autor Čichovský
Jazyk Česky
Rok vydání 2002
Vazba vázaná