Domů Filmy, knihy, hry E-book elektronické knihy Marketingová komunikace místě prodeje

Marketingová komunikace místě prodeje

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027117246
ISBN 978-80-271-1724-6
od 187 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing, 2. vydání - Daniel Jesenský
skladem
187 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketingová komunikace v místě prodeje
info v obchodu
212 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
info v obchodu
223 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Marketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský e-kniha
skladem
421 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - kolektiv, Daniel Jesenský
skladem
224 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel
do 3 dnů
249 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje od Jesenský Daniel
info v obchodu
499 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.</p> <p> Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.</p> <p> Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.</p> <p> V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.</p>

Parametry

Autor Daniel Jesenský
Počet stran 512
Vazba vázaná
Žánr Odborná