Marketing

EAN 9788024705132
ISBN 978-80-247-0513-2
od 757 Kč

Nabídky

Grada.cz
1 varianta
Kniha: Marketing od Kotler Philip
skladem
999 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing - 6.vydání - Gary Armstrong
do 3 dnů
757 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary
skladem
894 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Marketing - Kotler, Armstrong - 23x17 cm
skladem
799 Kč

Popis produktu

Oblíbená učebnice marketingu. Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách.

Parametry

Autor Gary Armstrong, Philip Kotler
Jazyk Česky
Počet stran 864
Rok vydání 2003
Vazba vázaná