Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Marketing Základy marketingu Učebnice studenta, Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu Učebnice studenta, Marek Moudrý

EAN 9788074023606
ISBN 978-80-7402-360-6
od 199 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta, 4. vydání - Marek Moudrý
skladem
199 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
skladem
233 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.</p> <p> Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.</p>

Parametry

Autor Marek Moudrý
Jazyk Česky
Počet stran 80
Rok vydání 2018
Vazba kroužková