Domů Filmy, knihy, hry Knihy Marketing od myšlenky realizaci vyd, Gustav Tomek

Marketing od myšlenky realizaci vyd, Gustav Tomek

EAN 9788074310423
ISBN 978-80-7431-042
od 315 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek
skladem
315 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek
skladem
347 Kč

Popis produktu

<p>Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.</p>

Parametry

Autor Gustav Tomek
Jazyk Česky
Počet stran 344
Rok vydání 2011
Vazba vázaná