Domů Filmy, knihy, hry Audioknihy Marketing menších středních firem

Marketing menších středních firem

EAN 8594177720059
od 78 Kč

Nabídky

Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketing menších a středních firem
skladem
80 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing menších a středních firem - CD - Vladimír John
do 3 dnů
78 Kč

Popis produktu

<p>Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketingu Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. délka 38 min. 01s.</p>

Parametry

Autor Vladimír John
Jazyk Česky
Rok vydání 2014
Vazba CD/DVD/Mp3