Domů Filmy, knihy, hry Knihy Marketing management

Marketing management

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788024741505
ISBN 9788024741505
od 890 Kč

Nabídky

Knihydobrovsky.cz
2 varianty
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
info v obchodu
2 050 Kč
Marketing management (Defekt) - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
info v obchodu
1 589 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing management - Philip Kotler
skladem
1 914 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
skladem
2 061 Kč
Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
skladem
1 947 Kč
Knihcentrum.cz
2 varianty
Marketing management
info v obchodu
1 947 Kč
Marketing management
info v obchodu
890 Kč
Grada.cz
1 varianta
Marketing management, Kotler Philip
info v obchodu
2 290 Kč

Popis produktu

<p>Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.</p>

Parametry

Počet stran 816
Rok vydání 2013
Žánr Učebnice