Domů Filmy, knihy, hry Učebnice Marketing management pro střední vyšší hotelové školy

Marketing management pro střední vyšší hotelové školy

Výrobce Tomáš Talián Fortuna
EAN 9788073730611
ISBN 9788073730611
od 152 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová
do 3 dnů
159 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
skladem
152 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
skladem
170 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová J., Karásková E. - A5, brožovaná
skladem
179 Kč

Popis produktu

<p>Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. </p>

Parametry

Autor Jaroslava Kynclová, Eva Karasová
Jazyk Česky
Počet stran 152
Rok vydání 2010
Vazba brožovaná