Domů Filmy, knihy, hry Knihy Marketing jako šachová hra | Jaroslav Tručka

Marketing jako šachová hra | Jaroslav Tručka

Výrobce BIZBOOKS
EAN 9788026500544
ISBN 978-80-265-0054-4
od 157 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka
skladem
157 Kč
Albatrosmedia.cz
1 varianta
Marketing jako šachová hra | Jaroslav Tručka
skladem
159 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka
info v obchodu
178 Kč

Popis produktu

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Parametry

Autor Jaroslav Tručka
Jazyk Česky
Obor Byznys a ekonomie
Počet stran 216
Rok vydání 2013
Vazba brožovaná
Žánr marketing a prodej