Domů Filmy, knihy, hry Knihy Management kvality služeb cestovním ruchu Ida Rašovská

Management kvality služeb cestovním ruchu Ida Rašovská

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788024750217
ISBN 9788024750217
od 76 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
2 varianty
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
skladem
89 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
skladem
246 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
info v obchodu
259 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu od Rašovská Ida
info v obchodu
289 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
skladem
289 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská
skladem
76 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu
info v obchodu
84 Kč

Popis produktu

<p>Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. </p>

Parametry

Počet stran 192
Rok vydání 2017
Vazba brožovaná
Žánr Odborná