Domů Filmy, knihy, hry Knihy Management kvality služeb cestovním ruchu Ida Rašovská

Management kvality služeb cestovním ruchu Ida Rašovská

EAN 9788024750217
ISBN 978-80-247-5021-7
od 83 Kč

Nabídky

Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
skladem
259 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
skladem
89 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu od Rašovská Ida
skladem
289 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
skladem
289 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská
do 3 dnů
83 Kč

Popis produktu

<p>Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. </p>

Parametry

Počet stran 192
Rok vydání 2017
Vazba brožovaná
Žánr Odborná