Popis produktu
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů. Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. Znovuobjevíte motivaci k telefonování. Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. Recenze „Začal jsem užívat skripty a tipy a momentálně mám skóre 6 až 7 domluvených schůzek z deseti telefonátů.“ Milan Troščák, specialista pojištění osob „Všechno je jinak. Představený přístup k telefonování funguje naprosto dokonale i při osobním jednání.“ Jacek Horowic, obchodník a lektor „Pan Princ je tím, co učí, a proto to, co říká, dává smysl a nedá se to zapomenout. Díky tomu, co jsem se od něj naučila, se změnil můj přístup k telefonování ve hru, která mě baví.“ Linda Hušková, grafička Z obsahu O autorovi 7 Úvodem 9 ČÁST I: JAK TELEFONOVAT 1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14 2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19 3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26 4. Telefonujte cíleně 33 5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38 6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43 7. Když neměříte, ztrácíte 49 ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ 8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54 9. Jak se zbavit strachu 58 10. Jak získat motivaci a rozjet se 61 11. Na co při telefonování myslet 66 12. Kdy přestat telefonovat 71 13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74 ČÁST III: CO ŘÍKAT 14. Telefonát je jako PIZZA 82 15. Získejte pozornost 86 16. Informujte, odkud vítr fouká 93 17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99 18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107 19. Navrhněte akci, která dává smysl 113 20. Jak se vyrovnat s námitkami 118 21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128 ČÁST IV: RADY A TIPY 22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136 23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139 24. Když voláte firemním zákazníkům 145 25. Jak vycházet s asistentkami 152 26. Co v telefonátu neříkat 156 27. Pro manažery 164 Závěrem: Kam dál a jak 169 O autorovi Miroslav Princ telefonuje obchodním partnerům a klientům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centrálních bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do Kanady, kde jako finanční poradce a později lektor uskutečnil přes pět tisíc telefonátů nejen domácnostem, ale především majitelům malých firem. Posledních pět let telefonuje znovu v Čechách, zpočátku personálním a obchodním manažerům jako lektor prodejních dovedností, později domácnostem a podnikatelům jako finanční poradce. Dnes, obdobně jako několikrát před tím v průběhu své kariéry v různých manažerských rolích, bývá často oslovován po telefonu, takže má možnost telefonáty posuzovat z obou stran. V podnikání je zastáncem specializace a cílení specifických zákaznických skupin. Proto se dnes věnuje lektorské, koučovací a konzultační činnosti v o blasti obchodního telefonování. O své zkušenosti, postřehy a tipy se dělí v pravidelných článcích na svých stránkách www.prodejpotelefonu.cz.