Jak na sítě

Výrobce Jan Melvil Publishing
EAN 9788075550842
ISBN 978-80-7555-084-2
od 308 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích) - Michelle Losekoot
skladem
308 Kč
Kosmas.cz
1 varianta
Jak na sítě. Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
skladem
395 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Jak na sítě
skladem
373 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
skladem
339 Kč

Popis produktu

<p>Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.</p><p>Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:</p><p>Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách</p><p>Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.</p><p>Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.</p>

Parametry

Počet stran 328
Rok vydání 2019
Žánr Naučná