Domů Filmy, knihy, hry Knihy Jak dobré firmy udělat skvělou

Jak dobré firmy udělat skvělou

EAN 9788024725451
ISBN 9788024725451
od 373 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
2 varianty
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
skladem
455 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins e-kniha
skladem
416 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - 17x24 cm
skladem
417 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
do 3 dnů
373 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Jak z dobré firmy udělat skvělou od Collins Jim
skladem
489 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
skladem
438 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Jak z dobré firmy udělat skvělou
skladem
416 Kč

Popis produktu

Překlad bestselleru Good to Great. Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Po své transformaci tyto firmy vytvářely kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více než společný výkon největších světových společností. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří.  "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí."  Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat? O autorovi Jim Collins Je spoluautor knihy Built to Last, která je několik let americkým bestsellerem s nákladem přes milion výtisků. Zkoumá tzv. trvale skvělé společnosti a působí jako poradce vedoucích pracovníků v podnikatelské i sociální sféře. Pracoval jako pedagog na Stanford University Graduate School of Business, kde mu byla udělena cena Distinguished Teaching Award, a v současnosti působí v rámci své laboratoře pro výzkum managementu v městě Boulder ve státě Colorado v USA.

Parametry

Autor Jim Collins
Počet stran 304
Překlad Daniel Hradilák, PhDr.
Vazba vázaná
Žánr Odborná