Domů Filmy, knihy, hry Knihy Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman

Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman

Dostupnost skladem
Výrobce Management Press
ISBN 978-80-7261-165-2
43 Kč
Do obchodu
Dobre-knihy.cz

Popis produktu

<p>Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.</p>

Parametry

Autor Miloš Toman
Vazba brožovaná
Jazyk čeština
Počet stran 137
Rok vydání 2013