Image firemní identita

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027128419
ISBN 978-80-271-2841-9
od 118 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Image a firemní identita - Jiří Mikeš
skladem
118 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Image a firemní identita
info v obchodu
127 Kč
Kosmas.cz
3 varianty
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha
skladem
319 Kč
Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
skladem
134 Kč
Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha
skladem
314 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Image a firemní identita - Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
do 3 dnů
149 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
info v obchodu
330 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Image a firemní identita od Vysekalová Jitka
info v obchodu
369 Kč

Popis produktu

<p></p><p> Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.</p> <p> V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.</p> <p> Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.</p>

Parametry

Vazba vázaná
Žánr Odborná