Popis produktu
<p></p><p>Učební pomůcka pro alternativní výuku psaní volně navazující na učební pomůcku První čtení. Je určena dětem s mentálním postižením, lze ji však využít u všech dětí s grafomotorickými potížemi. Tradiční výuka předpokládající zvládnout čtyři grafické záznamy jednoho fonému bývá často pro děti s mentálním postižením nepřekonatelným problémem. Alternativu výuky nabízí tato pomůcka využívající metodiku psaní hůlkovým písmem. Jedná se o soubor pracovních listů s metodickými pokyny a speciálně pedagogickými diagnostickými postupy pro stanovení aktuální úrovně grafomotorických dovedností. Použití hůlkového písma shodně pro čtení i psaní vyučovací proces značně zjednodušuje. Jestliže pomůcka První čtení již zpřístupnila čtení celé řadě dětí se středním a těžším mentálním postižením, tato pomůcka jim chce umožnit i psaní</p>