Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500392
69 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Parametry
Autor
Radim Bačuvčík
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
166
Rok vydání
2013
Příbuzné zboží
Odstíny barvy černobílé - Zuzana Muchová-Daxnerová - e-kniha
119 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Hot & Cold: 30 Erotic Short Stories To Make You Shiver - LUST authors - e-kniha
333 Kč
od Knihydobrovsky.cz
A Drama on the Seashore - Honoré De Balzac - e-kniha
124 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Ramon - Petr Šabach - e-kniha
99 Kč
od Knihydobrovsky.cz