Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500392
55 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Parametry
Autor
Radim Bačuvčík
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
166
Rok vydání
2013
Příbuzné zboží
Znamení odkazující k nebi - Jan Heller - e-kniha
136 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Chlap na roztrhnutí Liane Mars
249 Kč
Ekonomika turismu. Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Monika Palatková, Jitka Zichová e-kniha
170 Kč
od Kosmas.cz
Smrdutý kojot - Rosana Zvelebilová - e-kniha
245 Kč
od Knihydobrovsky.cz