Přidat eshop
Domů
Filmy, knihy, hry
E-book elektronické knihy
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Dostupnost
skladem
Výrobce
VERBUM Publishing
EAN
9788087500392
69 Kč
Do obchodu
Popis produktu
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Parametry
Autor
Radim Bačuvčík
Jazyk
česky
Žánr
Odborná
Počet stran
166
Rok vydání
2013
Příbuzné zboží
Robin, pes a já - Dagmar Lhotová e-kniha
167 Kč
od Kosmas.cz
Advokátův syn Rachael Anderson
229 Kč
Kreslené vtipy pro děti 3 - Zuzana Neubauerová - e-kniha
149 Kč
od Knihydobrovsky.cz
Válka a trest - Michail Zygar - e-kniha
349 Kč
od Knihydobrovsky.cz