Popis produktu
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!