Popis produktu
<p>Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci. <br /> Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace "nefunguje". Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit. <br /> Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe. <br /> Kniha "Efektivní komunikace" obsahuje následující části: <br /> Komunikační proces <br /> Komunikační typy lidí <br /> Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci <br /> Specifika e-mailové komunikace <br /> Zpětná vazba <br /> Čtyři komunikační situace z firemní praxe <br /> Asertivita <br /> Konflikty</p>