Popis produktu
<p></p><p> Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou.</p> <p> Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.</p> <p> <strong>Pracovní sešit</strong><br /> Pracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu. Je do něj soustředěn materiál, se kterým žáci fyzicky manipulují, tj. dopisují, dokreslují, stříhají, lepí, apod. Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino, podle které je celý učebnicový komplet pojmenován. Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon. Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce. Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu, kterou si žáci osvojí, tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují.</p> <p> Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu, verbální složka je zde pouze doplňková. Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv. Portfolio, které představuje individualizační složku daného tématu, a zároveň mapuje žákovu pokračující zkušenost ve výuce jazyka. Učebnice rozvíjí hravými formami základní řečové kompetence na základě komunikativního užití jazykových.</p>