Popis produktu
Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při těžkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového variátoru s funkcí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, super silný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochrannými kryty řidítek, 14” ALU koly, více plátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají jednu z nejlépe ovladatelných velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice aktuální vlajkové lodi CF Moto! Technické specifikace: Kapacity: Benzinová nádrž: 30 litrů Olej motorový: N/A Délka: 2310 mm Šířka: 1250 mm Výška: 1420 mm Rozvor: 1480 mm Suchá hmotnost: 430 kg Systém pohonu: Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4 pohon: Odpojitelný Přední pneu: 26x9-14 Zadní pneu: 26x11-14 Brzdový systém: Brzdy přední: Kotoučové hydraulické Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické Parkovací brzda: Ano Odpružení: Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena Tlumiče olejové tlumiče Motor: Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm Objem motoru: 800 cm3 Startování: Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA) Zapalování: ECU Delphi Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů