Domů Auto-moto Čtyřkolky čtyřkolka CFMOTO Gladiator X625-A EPS T3b-stříbrná

čtyřkolka CFMOTO Gladiator X625-A EPS T3b-stříbrná

Dostupnost do týdne
Výrobce CFMOTO
194 990 Kč
Do obchodu
Vyberctyrkolku.cz

Popis produktu

Očekávaná novinka CFMOTO Gladiator X625 / X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto dokonalý přední nájezdový úhel, kde není žádný přesah, skvělou ergonomii a polohu jezdce či  v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce.  Přední i zadní světla jsou vyvedeny kompletně v nejmodernější LED technogii a pokud se podíváte na propojení zadních světel horizontální světelnou linkou, máte pocit, že vidíte sportovní auto a ne čtyřkolku. Nový palubní LCD přístroj zprostředkovává jasné a zřetelné informace za každých světelných podmínek, přičemž najednou monitoruje až 12 palubních údajů. Nový motor kategorie 600 cm3 vychází z více než 20 letých zkušeností nepřetržitých inovací. Mimořádně živý moderní motor splňující všechny normy je vybaven vysoce spolehlivým vstřikováním i zapalováním od německé značky BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N, které vám umožní zdolat nejrozmanitější překážky, jaké čtyřkolce nabídnete - písek, bláto, hlínu, sníh či extrémní stoupání. Chladicí soustava prošla modernizací a chlazení je naddimenzované pro těžké nasazení stroje v jakémkoliv prostředí. Revidované je celé nastavitelné odpružení (vpředu 160 mm, vzadu, 230 mm). Nezávislé zavěšení kol na "A" ramenech podtrhuje světlá výška 280 mm. Podle volby terénu se dá odpružení přenastavit na 5 různých pozic přičemž podvozek jako celek vám umožní přímo "kobercovou" jízdu nehledě na obtížnost terénu. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení), je v obou verzích - dlouhé i krátké součástí základní výbavy. Jeho činnost se automaticky odvíjí od rychlosti ATV a tak je velmi bezpečným pomocníkem jezdce i při nepředvídatelných situacích. Při pomalých rychlostech jde snadno, což umožňuje jednoduché manévrovaní řídítky v těsných podmínkách a naopak při vyšší rychlosti zabírá razantněji, čímž pomáhá jezdci stabilizovat přední kola i v případě, že jedno kolo nečekaně narazí na překážku. Pohodlí, bezpečnost a plná ochrana právem patří posádce. Masivní dělené sedadlo spolujezdce s opěradlem je připraveno na dlouhé cesty, spolujezdec se bude cítit ještě více bezpečnější, pokud se bude držet ergonomicky laděných madel. Plošinové stupačky jsou u modelu X625-A různé výškové úrovně pro jezdce a spolujezdce. Masivnímimi chráničí rukojetí bude zároveň chráněna i technika např. před větvemi, či jinými překážkami. Motor je plně zakryt odolnými kapotami z tvrzeného plastu a vše je důsledně projektováno tak, aby technika i posádka zůstala v maximální ochraně. Pro bezpečnost při brzdění se starají čtyři brzdové kotouče - tedy po jednom na každém kole. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, nyní poskytuje ještě razantnější a zároveň i hladký brzdný účinek s přesným dávkováním brzdné síly. Nový Gladiator je samozřejmě vybaven el. přepínatelným pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního i zadního diferenciálu.  CFMOTO Gladiator X625 / X-625-A je již v základní ceně nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletní LED osvětlení, prostornou schránku pod sedlem, prostornou zadní schránku nový atraktivní LCD displej, luxusní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (verze X625-A), ochranné blástry na ruce. Gladiator X625 / X625-A úspěšně navazuje na své legendární a mimořádně populární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech, stali se nejoblíbenějšími čtyřkolkami své kategorie a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR.    Kapacity:     X625     X625-A Touring Benzinová nádrž: 18 litrů 18 litrů Olej motorový: 2,8 litru 2,8 litru Délka: 2085 mm 2235 mm Šířka: 1180 mm 1180 mm Výška: 1220 mm 1390 mm Rozvor (standard/prodloužený): 1280 mm 1480 mm Suchá hmotnost: 375 kg 395 kg Systém pohonu: Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Náhon kol: Kardanovými hřídeli Kardanovými hřídeli 4x4 pohon: Odpojitelný Odpojitelný Přední pneu: 25x8-12 25x8-12 Zadní pneu: 25x10-12 25x10-12 Brzdový systém: Brzdy přední: Kotoučové hydraulické Kotoučové hydraulické Brzda zadní: Kotoučová hydraulická Kotoučové hydraulické Parkovací brzda: Ano Ano Odpružení: Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Motor: Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru (offroad):  41 Hp (30,0 kW) 41 Hp (30,0 kW) Točivý moment (offroad): 49,2 Nm / 4750 ot./min 49,2 Nm / 4750 ot/min Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm 91 x 89,2 mm Objem motoru: 580 cm3 580 cm3 Startování: Elektrickým startérem Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Elektronické vstřikování Bosch Zapalování: ECU Bosch ECU Bosch Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Bezolovnatý benzin 95 Oktanů